Prodajni kanal 2.0 je novost v letu 2017, ki jo predstavljamo na slovenskem trgu. Prodajni kanal 2.0 je popolnoma avtomatiziran, optimiziran in specializiran sistem oglaševanja, e-mail marketinga, lead generationa, retargetinga & remarketinga ter spletne prodaje, ki lahko dramatično poveča prodajo vaših izdelkov in storitev.

Prodajni kanal 2.0 je vaša pot do uspeha

Ste kdaj razmišljali, kako lepo bi bilo, če bi lahko nastavili oglaševalsko kampanjo, jo aktivirali in nato odšli na 2-tedenski dopust brez vsakršnih skrbi?

Kampanja 2.0 predstavlja pomemben korak v smer popolne avtomatizacije oglaševalskih in prodajnih kampanj s podpornimi kampanjami (e-mail marketing, lead generation,…).

CILJ kampanje je en sam: Izdelati prodajni kanal, ki brez vaše aktivne pomoči avtomatsko 24/7 prinaša kupce vaših izdelkov in storitev.

Zakaj bi preživeli cele dneve za računalnikom in iskali rešitve za izboljšanje vaših kampanj, če pa lahko skupaj zasnujemo avtomatsko kampanjo, ki bo naloge opravila namesto nas?

Kako postaviti prodajni kanal 2.0?

Za postavitev uspešnega prodajnega kanala je potrebno:

  • Analizirati vaše ciljne skupine in vašo konkurenco
  • Analizirati vaše dosedanje marketinške dejavnosti
  • Pripraviti strateški plan
  • Pripraviti celovito Facebook / Google / E-mail marketing kampanjo
  • Izvesti A/B testiranje
  • Optimizirati kampanjo
  • Povečevati finančni vložek do max. povečanja prihodkov

Prodajni kanal 2.0 je lahko pripravljen v 2-4 tednih, ko se začne prvo testiranje. Postopek smo zelo natančno definirali, tako da bo priprava in izvedba potekala nemoteno.

Ko so znani prvi rezultati sledi faza optimizacije. Od takrat dalje pa….

Ali prodajni kanal 100% deluje?

Proces postavitve prodajnega kanala je sestavljen tako, da se že tekom testiranja kampanj prikažejo prvi rezultati, na podlagi katerih je možno doreči uspešnost prodajnega kanala.

Uspešnost je soodvisna od natančne definicije vaše ciljne publike, od cenovne politike vašega podjetja in od potreb/povpraševanja. Bolje kot poznate svojo ciljno publiko in večje kot je povpraševanje, bolj uspešen bo prodajni kanal.

Za razliko od ostalih prodajnih kanalov, je prodajni kanal 2.0 postavljen tako, da že na samem začetku predstavi problem vaši ciljni publiki ter dodatno ustvarja potrebo po vaših storitvah/izdelkih, kar še dodatno pripomore k uspešnosti celotne kampanje.